Најздрави грицки

images (1)

Реално е да се каже дека повеќето од нас ги сакаат грицките.Мали, ситни ,вкусни
парченца кои ги ставаме во уста во поминување не размислувајќи премногу колку
се добри за нашето здравје и линија.Следниот напис ќе ви помогне да ја задоволите
потребата да понекогаш и грицнете нешто но тоа да биде здраво и корисно за вашиот организам .

Кажете не : на чипсот,смоки ,солените стапчиња, малите чоколади и разните слатќи
шеќерни табли.

Но затоа кажете да : на лешниците ,сончогледот,оревите,разните врсти на семќи…
Следува листа на најздравите грицки и што е тоа што ѓи става на почесно место
на НАЈ грицки:

images (1)

Лешници и пињоли против стрес и грчеви

Ако грицкате пињоли или лешници , го зголемувате внесот на магнезиум, елемент
кои има важна улога во правилното функционирање на нервниот систем и кон –
тракцијата на мускулите.Магнезиумот во комбинација со калциум спречува несоница и ја одстранува опасноста од грчеви во мускулите по долготраен физички напор.

Зрна и овошје со тврди семќи за исфрлање на вишокот на вода

Зрната и овошјето со тврди семки е исклучително богато со калиум, кои го потикнува исфрлањето на течноста од организмот.Калиумот представува против –
тежа на својот главен “ конкурент “ натриумот ,одгововрен за одржување на водата.

Обични или бразилски ореви за топ форма

Ако сте изморени или под стрес , секој ден конзумирајте по неколку ореви,по можност бразилски.Бакарот кои го содржат , ќе ви помогне да ги наполните батериите.

Семки од сончоглед за подобро варење

Најдобро е да јадете семќи од сончоглед , бидејќи се полни со растворливи растител-
ни влакна кои го намалуваат лошиот холестерол и ја успоруваат апсорцијата на
глицидите.Овие влакна во желудникот се претвараат во желатинска маса која
стимулативно делува на варењето

Семки од тиква

Семќите од тиква се богати со фосфор,магнезиум,железо ,бакар, манган, омега – 3
масни киселини.Добри се за простатата,кај остепорозата , артрисисот, нервните
клетќи ,кај дијабетесот, го регулираат шеќерот ,го поправаат расположението.
Го снижуваат ЛДЛ ( лошиот холестерол ) а го зголемуваат нивото на добриот ХДЛ.
Богат извор се за влакна.30 гр семќи содржат 5 гр протеини што ќе ве држи сити.

Фстаци

Фстаците се богати со антиоксиданси.Содржат Б6 ,бакар ,манган ,фосфор,фитохе
микалии и го намалуваат ризикот од болестите на срцето.Само 60 гр фстаци ја
зголемува количината на лутеин и зеаксантин кои што ѓи заштитуваат очите.
Тие се богат извор на влакна и протеини.Посебно се корисни кога ќе почуствувате
глад помеѓу оброците.

Напомена

Најдобро е да од горе наброените грицки направите микс со оваа дневна препорака :
за ореви 2 – 3 парчиња , 2 – 3 бадеми , 3 – 4 лешници ,3 – 4 семќи од тиква…Најдобро
е ситно да ги исецкате за да се добие визуелно поголема количина, значи тоа е една
рака од се наброено во текот на денот.

И уште нешто за крај…

Семки од кајсии

Во последните неколку децении ,семките од кајсии добиваат големо внимание поради нивните корисни своства.Семките и маслото од нив богато е со витамините
А и Е ,со незаситени масни киселини, пред се со олеинската ( окулу 60 % ) и
есенцијална линолна киселина ( окулу 25 %) .Најголема корист од семките од
кајсија е во застапеноста на витаминот Б 17 во голема концентрација.Се уште нема
доволно студии кои би ја потврдиле употребата на семки од кајсија како превенција
против канцерот.Може да се каже дека витаминот Б 17 е прецизно наведуван лек
кој е изразито смртоносен за клектите на канцерот ,додека за здравите клетки не е
токсичен.

Најголем извор на витамин Б 17 се : семки од кајсии, просо ,пченка, лен , горчлив
бадем, семките од јаболко. лимон, цреши ,сливи ,круши ,праски….

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Main Menu